မိုးျမင့္ထက္ဖ်ားဆီ


တစ္ေန႔က်ေတာ့
စာသင္ခန္းထဲမွာ ဆရာမက
ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ကို ထခိုင္းျပီး
ေမးခြန္းတစ္ခု ေမးတယ္။
မင္း ၾကီးလာရင္ဘာျဖစ္ခ်င္သလဲတဲ့
ေက်ာင္းသားေလးက ထရပ္ျပီးး
ဆရာမကို အၾကာၾကီးးစိုက္ၾကည့္ေနတယ္
ျပီးမွ ေလသံတိုးတိုးေလးနဲ႔ ေျဖလိုက္ပါရဲ႕
(နားေထာင္စမ္းပါ)
ကၽြန္ေတာ္...ေျခတစ္ဖက္ဆာေနတဲ့
ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္တဲ့
ဆရာမက တအံ့တၾသနဲ႔
ေက်ာင္းသားေလးကို ၾကည့္ကာ
ဘာျဖစ္လို႔လဲ သား တဲ့
ထပ္ျပီးေမးလိုက္ေပါ့
ဒီေတာ့ ေက်ာင္းသားေလးက
အရည္လဲ့ေနတဲ့ မ်က္လံုးးကိုပုတ္ခတ္ျပီးး
ဦးေခါင္းကို ငံု႔ကာ
ဆရာမ ၾကားႏိုင္ရံု တိုးတိုးေလး
ေျပာလိုက္တယ္
ကၽြန္ေတာ့္ ညီမေလးက
ေျခတစ္ဖက္မသန္ဘူး ဆရာမ တဲ့

ေနမ်ိဳး

ခပ္ေ၀းေ၀းသကၠရာဇ္မ်ားက ဖတ္ခဲ့ဖူးေသာကဗ်ာတစ္ပုဒ္ျဖစ္ပါသည္။ ဖတ္ျပီးျပီးခ်င္း အဆံုးမဲ့နက္ရိႈင္းေသာ ေခ်ာက္ကမ္းပါး ထဲ လြင့္စင္သြားခဲ့ရသလို ခံစားမိခဲ့ရေသာ ကဗ်ာလည္းျဖစ္ပါသည္။ ကေလးငယ္၏ အေျဖစကားကို ေမးသူဆရာမ ဆြံ႕အသြားရေလာက္ေအာင္ မ်က္ရည္၀ဲသြားခဲ့သည္လား။ ဖတ္သူ ကၽြန္မမွာေတာ့ မ်က္ရည္ေတြစိုရႊဲလို႔။ ကဗ်ာဆိုတာ ဒါပါပဲကြယ္။ ႏွလံုးသားေတြကို သိမ္းၾကံဳးညိႈ႕ယူသြားခဲ့တာ..စာေၾကာင္းေရ မမ်ားလွေသာ စကားလံုးဆန္းဆန္းမပါလွသည့္ ရိုးရိုးရွင္းရွင္းကဗ်ာေလးမွာ အစ္ကိုတစ္ေယာက္၏ ညီမတစ္ေယာက္အေပၚထားေသာ ေမတၱာတရားးကို အထင္းသားျမင္ေတြ႔ေနရပါသည္။ ညီမေလးနဲ႔ အတူတူညီတူညီမွ် မွ်ေ၀ခံစားခ်င္သတဲ့လား ကေလးရယ္...။

သက္ျပင္းဖြဖြ တစ္ခ်က္ခ်မိသည္။ လက္ေတြ႔၌ ကၽြန္မေျခတစ္ဖက္ဆာမေနခဲ့ပါ။ ကၽြန္မ ေျခတစ္ဖက္ဆာေနခဲ့လွ်င္ လိုက္လံေျခေထာက္သိမ္ေနခ်င္ခဲ့ေသာ အစ္ကိုတစ္ေယာက္ေကာ..အင္းးး မရွိခဲ့ပါ။ မ်က္၀န္းကို ေယာင္ယမ္းမွိတ္မိစဥ္ ပံုရိပ္တစ္ခ်ိဳ႔ကို ျမင္ေယာင္မိသည္။ ႏွစ္ေပါင္း ၂၄ ႏွစ္ၾကာျမင့္ျပီ ျဖစ္ရကားး စုတ္ခ်က္တို႔က မပီမသပင္။

ေလးႏွစ္ျပည့္တတ္ မျပည့္တတ္ ကေလးမေလးတစ္ေယာက္က စီးထားေသာ ဖိနပ္ကို ေျခေဆာင့္ကာ လႊင့္ပစ္ေနသည္။ေဘးမွ အျဖဴအစိမ္း၀တ္လူငယ္ေလးတစ္ဦးက ထိုဖိနပ္ကေလးေတြကိုျပန္ေကာက္သည္။ ကေလးမေလးက အေကာက္မခံဘဲ တဖန္ျပန္လႊတ္ပစ္ျပန္သည္။ သံုး ေလး ၾကိမ္ ပဋိပကၡျဖစ္ၾကျပီးေနာက္ လူငယ္ေလးက ထိုဖိနပ္ေလးေတြကို သူလြယ္ထားေသာ လြယ္အိပ္ထဲသို႔ ေသေသသပ္သပ္ေထာင္လွ်ာက္ ထည့္သည္။ ထို႔ေနာက္ ကေလးမေလးကို ေစြ႔ကနဲ မခ်ီကာ ကုတ္ေပၚသို႔တင္လိုက္ေလသည္။ စူပုတ္ေကာက္ေနေသာ ကေလးမေလး၏ မ်က္ႏွာ ခ်က္ခ်င္းလိုလိုျပံဳးရႊင္သြားျပီး `ေဟးး´ ကနဲ ေအာ္လိုက္သံကိုၾကားလိုက္ရမွ စိတ္ရႈပ္ဟန္ေပါက္ေနေသာ လူငယ္ေလး၏မ်က္ႏွာပါ ျပံဳးေယာင္သန္းသြားသည္။


ထိုေန႔မွစ၍ မနက္ေက်ာင္းသြားခ်ိန္တိုင္း အိမ္ထဲမွ အတူတူလမ္းေလွ်ာက္ထြက္လာၾကေသာေမာင္ႏွစ္မႏွစ္ေယာက္သည္ အိမ္၏အကြယ္လမ္းေထာင့္ခ်ိဳးသို႔ ေရာက္သည္ႏွင့္ တျပိဳင္နက္ အလုပ္မ်ားၾကေတာ့သည္။ မူၾကိဳေက်ာင္းေလးသို႔ေရာက္သည္အထိ အစ္ကိုလုပ္သူ၏ လည္ကုပ္ေပၚ ၌ျပံဳးျပဳးရႊင္ရႊင္လိုက္ပါရင္းေက်ာင္းေၾကာက္သည့္စိတ္ကိုလည္း ညီမကေလးကေဖ်ာက္ဖ်က္ႏိုင္ခဲ့သည္။ သူတက္ေရာက္ရမည့္အထက္တန္းေက်ာင္းသို႔ ဆက္လက္ထြက္ခြာသြားသည့္ အစ္ကိုလုပ္သူ၏ ေက်ာျပင္ကို ေငးၾကည့္ရင္း လက္ေသးေသးႏွစ္ဖက္ကို ေ၀့ယမ္းကာ မေမာႏိုင္၊ မပန္းႏိုင္ တာ့တာျပရသည္မွာလည္း ညီမကေလးပင္။


ၾကာေတာ့ၾကာခဲ့ပါျပီ။ ယခုအခါ ထိုေန႔ကေလးထိန္းေက်ာင္းလည္း မရွိေတာ့ျပီ။ ကၽြန္မတို႔အိမ္သည္လည္း ယခင္လမ္းကေလး၌  မဟုတ္ေတာ့ျပီ။ ကၽြန္မတို႔ေမာင္ႏွစ္မေတြ  အစဥ္အဆက္တက္ေရာက္ခဲ့ၾကေသာ အ.ထ.က (၂) အမ်ိဳးသားေက်ာင္း ၾကီးကေတာ့ ယခင္ကႏွယ္ ခံ့ခံ့ထည္ထည္ရွိေနဆဲ။ အသစ္အသစ္ေသာ ျပင္ဆင္မြမ္းမံမႈေတြျဖင့္ ေတာက္ပ၀ံ့ၾကြားေနဆဲပင္။ ကၽြန္မတို႔ မိသားစုအတြင္း၌လည္း ရန္ျဖစ္လိုက္၊ ျပန္ခ်စ္လိုက္ျဖင့္ ယခင္ကအတိုင္း လႈပ္လႈပ္ရြရြရွိေနဆဲပင္။ သို႔ေသာ္...အစ္ကိုကေတာ့ ဟိုးးးးေ၀းေ၀းသို႔ ထြက္ခြာသြားခဲ့ျပီ။ သူ႔ဘ၀တိုးတက္ရာ၊ တိုးတက္ေၾကာင္း ရွာေဖြရင္း ေက်ာင္း ပို ၾကိဳ႔ စရာမလိုေတာ့ေသာ ညီမေလးကို သူေမ့ေလ်ာ့သြားခဲ့ျပီ။ ထမင္းစားတိုင္း သူငါးအရိုးထြင္ေပးခဲ့ရေသာ၊ အိပ္ရာ၀င္ခါနီးတိုင္း ပံုေျပာျပျပီး ေက်ာပုတ္သိပ္ခဲ့ရေသာ၊ သူ အိမ္အျပန္ေနာက္က်၍ ဟင္းမရွိေတာ့သျဖင့္ ျမင္းခြာရြက္ေတြ မညီမညာလွီးကာ သုတ္ေပးခဲ့ဖူးေသာ ညီမေလးကို သူ သတိရမည္မထင္ေတာ့ပါ။

တစ္ခါတရံ၌ ငယ္သူငယ္ခ်င္းအခ်ိဳ႔ႏွင့္ ျပန္ေတြ႔ပါသည္။ တာ၀န္ေတြအသီးသီး လႈပ္ရွားရုန္းကန္ေနရေသာ သူ႔ဘ၀၊ ကိုယ့္ဘ၀ အျပန္အလွန္စပ္စုေမးျမန္းၾကရင္း သူတို႔အားလံုးထံမွ တူညီေသာ ေမးခြန္းတစ္ခုကို ကၽြန္မလက္ခံရရွိပါသည္။

“နင့္အစ္ကိုေကာ”

ထိုအခ်ိန္တြင္ အဓိပၸာယ္ဆင္ဆင္တူသည့္ အေျဖမ်ားကိုသာ ထပ္ကာတလဲလဲ ကၽြန္မျပန္ေျဖခဲ့ပါသည္။

“ဘယ္ရွိေတာ့မလဲ သူ႔လမ္းသူေလွ်ာက္တာေပါ့“

“နင္တို႔ကို သတိမရဘူးလား...နင္တို႔ကေကာ”

“ေၾသာ္ ကိုယ့္ဘ၀နဲ႔ ကိုယ္ပဲဟာ”

ထိုအခ်ိန္ ျပန္ေျဖခဲ့ေသာ ကၽြန္မစိတ္နွလံုးသည္ အလြမ္းတခ်ိဳ႔တေလမွ ကပ္ျငိမေနခဲ့ပါ။ ေက်ာင္းႏွင့္ အလုပ္ လြန္းထိုးေနရေသာ ဘ၀သည္လြမ္းဆြတ္မႈေတြကိုလည္းေကာင္း၊ သံေယာဇဥ္တို႔ကို လည္းေကာင္း သတိမရေစရန္ သင္ၾကားေလ့က်င့္ေပးခဲ့သည္ ထင္ပါသည္။ ဘ၀က ၾကမ္းတမ္းလာေလ အတၱေတြမ်ား ပိုေမြးဖြားလာေလ ျဖစ္ေနခဲ့သည္လား။ ကၽြန္မေတာ္ရံုမျပံဳးတတ္ခဲ့သလို၊ မ်က္ရည္လည္း မက်တတ္ခဲ့ျပန္။ မိုးေကာင္းကင္ေအာက္တြင္ ရွင္သန္ဖို႔ ကၽြန္မလက္အစံု မနားတမ္းလႈပ္ရွားေနမွ ျဖစ္မည္ဟူ၍ပင္ တထစ္ခ်သတ္မွတ္ထားခဲ့ပါသည္။ “တာ၀န္” ဟူသည့္ အသိတစ္ခုသာရွိေသာ ကၽြန္မအတြက္ ေမတၱာတရားသည္လည္းေကာင္း၊ သံေယာဇဥ္ဟူသည္လည္းေကာင္း ေမ့ေလ်ာ့ခ်န္ထားခဲံမိေသာ ဘာသာေဗဒတစ္ခုသာ ျဖစ္ခဲ့ပါသည္။

ကၽြန္မျဖတ္သန္းခဲ့ရာ အတိတ္တေလွ်ာက္တြင္ အလုပ္ေတြႏွင့္သာ ျပည့္ႏွက္လွ်က္ရွိပါသည္။ ကိုယ္ပိုင္စာသင္ေက်ာင္းတြင္ ဆရာမအျဖစ္တာ၀န္မထမ္းေဆာင္ခင္ အခ်ိန္က ေန႔ခင္းဘက္တြင္ စာအုပ္ျခင္းေတာင္းကို စက္ဘီးေနာက္တြင္တင္ကာ လမ္းတကာလွည့္၍ စာအုပ္ငွားသူ အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ ညဘက္ေစ်းတြင္ျပကၡဒိန္၊ ပိုစတာမ်ားေရာင္းသူ အျဖစ္လည္းေကာင္း လုပ္ခဲ့ဖူးပါသည္။ ညဘက္ေစ်းသိမ္းျပီးျပန္လာခ်ိန္သည္ ၁၀း၃၀ နာရီ ၊ ၁၁း၀၀နာရီ ၀န္းက်င္သာျဖစ္သည္။ ထိုအခါေျခာက္ေသြ႔ေသာရာသီဥတုမ်ားတြင္ မိမိဘာသာေအးေအးသက္သာ ျပန္လာတတ္ေသာ ကၽြန္မသည္ မိုးရာသီေရာက္ေသာ အခါတြင္မူ အနည္းငယ္ကသိကေအာက္ ျဖစ္လာသည္။ မိုးရြာလွ်င္ လမ္းေပၚ၌ လူရွင္းတတ္ေသာ ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္မ အိမ္ျပန္ခ်ိန္မ်ားသည္ ညည့္နက္လုလုျဖစ္သည့္အခါ အိမ္အျပန္လမ္းမတေလွ်ာက္၌ တိတ္ဆိတ္ေမွာင္မိုက္ေနသည္က မ်ားပါသည္။ “မိုးေတြညိဳ႕လာရင္ လြမ္းရိပ္ဆင္သတဲ့”..ဟုတ္ေလသည္လား မဟုတ္ေလသည္လား မသိပါ။ သို႔ေပမယ့္ ကၽြန္မအားငယ္တတ္လာပါသည္။

မိုးသည္းသည္းထန္ထန္ရြာကာ တစ္ကိုယ္လံုးခ်မ္းေအးလာလွ်င္ ငိုခ်င္သလို၊ ရယ္ခ်င္သလိုျဖစ္လာသည္။ ေနာက္တစ္ေၾကာင္းမွာ မည္သည့္အရာကိုမွ ဂရုမစိုက္ဘဲ တစ္ေယာက္တည္းသြားလာေနတတ္ေသာ ကၽြန္မသည္ မိုးျခိမ္းသံႏွင့္ လွ်ပ္စီးမ်ားကို အလြန္အမင္းေၾကာက္တတ္ျခင္းပင္။ မိုးတစ္ခ်က္ျခိမ္းလွ်င္ ထိတ္ကနဲျဖစ္ကာ လွ်ပ္စီးတစ္ခ်က္လက္လွ်င္ မ်က္လံုးေတြျပာ၍ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေအးေအာင္ တုန္လႈပ္တတ္ပါသည္။ ေၾကာက္ရြံမႈေတြဆက္တိုက္လာေသာအခါ မ်က္ရည္က အလည္မေခၚဘဲ တသြင္သြင္က်လာသည္။ ထိုအခ်ိန္ ကၽြန္မအိမ္အျပန္လမ္းတေလွ်ာက္၌သက္ရွိလူသား တစ္ေယာက္တေလကိုျမင္ေတြ႔ရဖို႔ေတာင့္တမိပါသည္။ မည္သူမွ မရွိေသာ လမ္းမထက္၀ယ္ ကၽြန္မတစ္ေယာ္ကတည္းဟူေသာ အသိက ပို၍ေျခာက္ျခားေစသည္။ လူသည္တစ္ဦးတစ္ေယာက္တည္းရွင္သန္ရပ္တည္၍ မရသည္ကို ထိုအခါမွ ကၽြန္မစတင္သေဘာေပါက္လာသည္။

ဘယ္ဆီေရာက္ေနျပီမွန္း မသိေသာ ကၽြန္မအစ္ကိုကို ထိုအခ်ိန္မွစတင္၍ ကၽြန္မ လြမ္းဆြတ္စျပဳလာသည္။ ေက်ာင္းေနစဥ္ကာလမ်ားက ကၽြန္မကို သူ႔ပခံုးထက္တင္၍ ေက်ာင္းအပို႔အၾကိဳလုပ္ခဲ့ေသာ အစ္ကိုသည္ သူသာရွိေနခဲ့မည္ဆိုလွ်င္ ဤသို႔ ကၽြန္မကိုတစ္ေယာက္တည္းသြားလာေစမည္မထင္ပါ။ ကၽြန္မအေဖ၏ က်န္းမာေရအေျခအေနေၾကာင့္ လာမၾကိဳေစဖို႔ ကိုယ္တိုင္ပိတ္ပင္တားျမစ္ခဲ့ေသာ ကၽြန္မသည္ “အစ္ကိုသာရွိခဲ့လွ်င္” ဟူ၍ တမ္းတတတ္လာသည္။ ကၽြန္မ အားငယ္ေၾကာက္လန္႔ခ်ိန္မ်ားတြင္ အစ္ကိုဟူေသာ အရိပ္ကို မားမားမတ္မတ္ ရပ္တည္ေနေစရန္ ေတာင့္တမိပါသည္။ “လူဟူသည္ အလိုရွိမွ တမ္းတတတ္သည္” လား မေျပာတတ္္ပါ။ ေသခ်ာသည္မွာ မိုးသည္းေသာညမ်ားတြင္ ၀မ္းနည္းအားငယ္စိတ္မ်ားႏွင့္ မ်က္ရည္ျဖိဳင္ျဖိဳင္က်ခဲ့ပါသည္။ တစ္ခါတရံ တစ္ေယာက္တည္းမိုက္ရူးရဲဆန္ဆန္ ေျဖရွင္းရေသာ ကိစၥမ်ားတြင္လည္း ဆံုးမေပးမည့္၊ ေရွ႔က မတ္မတ္ရပ္တည္ေပးမည့္ အစ္ကို ကိုကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္တတ္လာပါသည္။ သို႔ျငား အစ္ကိုကေတာ့ ဟိုးးေ၀းေ၀းမွာလား....မေသခ်ာပါ...။

သကၠရာဇ္ေတြ တေရြ႔ေရြ႔ကုန္ဆံုးသြားခဲ့သည္။ အလုပ္တစ္ခုမွ တစ္ခု ေရႊ႔ေျပာင္းက်င္လည္ရင္း ကၽြန္မအိမ္ျပန္ခ်ိန္ေတြ ေနာက္က်လိုက္၊ ေစာလိုက္ ။ အရာရာက်င့္သားရလာသည့္တိုင္ ကၽြန္မႏွလံုးအိမ္၌ စိတ္အင္အားကို လံုျခံဳမႈေပးနိုင္မည့္ အရိပ္တစ္ခုကို တမ္းတျမဲ။

တစ္ခုေသာ ေဆာင္းရာသီ၏ ညေနခင္းတစ္ခုတြင္မူ ၂၄ ႏွစ္ၾကာ ကြဲကြာခဲ့ေသာ အစ္ကို႔ကို ကၽြန္မျပန္လည္ေတြ႔ဆံုရပါသည္။ျပန္ဆံုခ်င္ေတာ့လည္း ရိုးရိုးေလးပင္...။ ငယ္စဥ္ကေနခဲ့ေသာလမ္းမွာ မဟုတ္သည့္ ကၽြန္မတို႔အိမ္ကို အစ္ကို ရွာေဖြေမးျမန္းလာရပံုေပၚပါသည္။ ဒါက စဥ္းစားေနရန္သိပ္အေရးမၾကီးလွပါ။ အစ္ကိုေရာက္လာေတာ့ ကၽြန္မတို႔ တစ္အိမ္သားလံုးအံ့အားတသင့္။ ၀ဖိုင့္ကာ အသားေတြျဖဴေဖြးေနသည့္ အစ္ကိ္ု႔ကို ကၽြန္မ ခပ္ေတာင့္ေတာင့္ ျငိမ္သက္ရင္း ေငးစိုက္ၾကည့္ေနမိသည္။ အေဖႏွင့္ ရယ္ကာေမာကာ၊ ျဖတ္သန္းခဲ့ရာ ဘ၀တေလွ်ာက္အေၾကာင္းေျပာျပေနေသာ အစ္ကို႔သြင္ျပင္သည္ ကၽြန္မတမ္းတခဲ့ရေသာ အစ္ကိုႏွင့္ မတူေတာ့ျပန္။အစ္ကို႔ သြင္ျပင္သည္ ကၽြန္အတြက္ ေအးစက္စိမ္းသက္ေနသည္။ ဧည့္သည္တစ္ေယာက္ အိမ္လာလည္ေနသလိုပဲ။ ဒါ ကၽြန္မ၏ အစ္ကိုလား...။

ယင္းအခိုက္ အစ္ကိုက ကၽြန္မကို ေမးဆတ္ကာ “မိငယ္ေလး” လား တဲ့။ ျပံဳးခ်ိဳေနသည့္ အစ္ကို႔ကိုျပန္လည္ျပံဳးျပဖို႔ ကၽြန္မေၾကာင္ေငးေနသည္။ အစ္ကို႔အျပံဳးေတြသည္ ဟိုးးယခင္ကလို ရွင္းသန္႔မေနေတာ့ပါ။ စိတ္ေရာင္စံု၊ ဘ၀ေရာင္စံုေတြၾကား အစ္ကိုသည္ သြက္သြက္လက္လက္ ကူးခတ္ႏိုင္ခဲ့ျပီထင္သည္။ဆက္လက္၍-

“ငယ္ရုပ္အတိုင္းပဲ၊ ေကာက္ေတးမေလးရုပ္ပဲ” ဟု

အစ္ကိုေျပာေသာအခါ ကၽြန္မအနည္းငယ္၀မ္းနည္းသြားပါသည္။ အစ္ကိုေရ..ဒီစကားမ်ိဳးက သူစိမ္းဧည့္သည္ေတြ ေျပာေလ့ေျပာထရွိၾကတဲ့ စကားမ်ိဳးေလ....။သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ႏွင့္အတူ ကၽြန္မ ”ဟုတ္ကဲ့” တစ္ခြန္းသာ လိုက္ေပးလိုက္ပါသည္။ ႏွစ္ေပါင္း ၂၄ ေက်ာ္ကြဲကြာေနခဲ့ေသာ ေမာင္ႏွစ္မေတြ၊ မိသားစုေတြျပန္လည္ေတြ႔ဆံုပြဲက ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့သေလာက္ ေႏြးေထြးၾကင္နာမႈ၊ လံုျခံဳမႈအားအင္ေတြ ျဖစ္တည္မလာပါ။ တမဟုတ္ခ်င္း လြမ္းဆြတ္တမ္းတမႈေတြကို ကၽြန္မ သံသယရွိခ်င္လာသည္။ အခ်ိဳ႔ လြမ္းဆြတ္မႈေတြသည္ ေ၀းေ၀းကလြမ္းေနရတာမွ ပို၍အဓိပၸာယ္ရွိႏိုင္မည္ ျဖစ္ေနေရာ့သလား...။

ဘ၀တေလွ်ာက္လံုး အတမ္းတဆံုး၊ အေတြ႔ခ်င္ဆံုးသူကို မ်က္၀ါးထင္ထင္ ျမင္ေတြ႔ျပီးသည့္ ကၽြန္မရင္သည္ လစ္ဟာမႈျဖင့္ ေအးစက္စိမ့္သက္ သြားသည္။ လိပ္စာတစ္ခု၊ ဖုန္းနံပါတ္သံုးခု၊ အီးေမးလ္လိပ္စာ၊ ဓာတ္ပံုေတြတစ္ထပ္ၾကီးႏွင့္ ကန္ေတာ့ပစၥည္း၊ လက္ေဆာင္ပစၥည္းေတြ ထားရစ္ခဲ့ျပီး အစ္ကိုျပန္ေသာအခါ ရင္းႏွီးေသာ ဧည့္သည္မ်ားကို ႏႈတ္ဆက္သည့္အတိုင္း ကၽြန္မျပံဳးျပႏႈတ္ဆက္ႏိုင္ခဲ့ပါသည္။ အစ္ကိုက ကၽြန္မကို ရန္ကုန္မွာ အလုပ္လုပ္ရန္၊ သူအသစ္ရွာေဖြတည္ေထာင္ထားေသာ မိသားစုႏွင့္ အတူေနရန္ေျပာခဲ့ေသာ္လည္း ကၽြန္မအသာအယာ ေခါင္းယမ္းျပႏိုင္ခဲ့ပါသည္။ အေနေ၀းခဲ့ျပီျဖစ္ေသာ အစ္ကို၏ အမ်ိဳးသမီးသည္ ကၽြန္မအတြက္ အစ္မတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာႏိုင္မည္မထင္ေတာ့ပါ။ ကမာရြတ္ျမိဳ႔နယ္ ဟူ၍ အစ္ကိုေပးခဲ့ေသာ ကၽြန္မလက္ထဲရွိ လိပ္စာကဒ္ကေလးသည္လည္း ကၽြန္မအသံုးျပဳျဖစ္ေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။ ရန္ကုန္ေျမသည္ ေရွးမဆြကလိုပင္ကၽြန္မအတြက္ သူစိမ္းတို႔၏ ေနရာသာ ျဖစ္ေတာ့သည္။ ဟ္ိုစဥ္အခါက သူငယ္ခ်င္းမ်ား ေမးလာခဲ့လွ်င္ ျပန္ေျဖခဲ့မိသလို ကၽြန္မအစ္ကိုကား အမွန္တကယ္ကိုပင္ သူ႔လမ္းသူေလွ်ာက္ခဲ့ေလျပီ တကား...။

မိုးေကာင္းကင္သို႔ ေမာ့ၾကည့္မိတိုင္း ကၽြန္မညင္ညင္သာသာျပံဳးမိပါသည္။ သဘာ၀တရားကေပးေသာ ေကာင္းကင္တစ္ခုကို အျခားသက္ရွိလူသားမ်ားနည္းတူ ကၽြန္မပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခဲ့ျပီးျပီပဲ။ ကၽြန္မကို သီးသန္႔ လံုျခံဳေႏြးေထြးမႈ ေပးႏိုင္မည့္ ေကာင္းကင္မ်ိဳးကို မတမ္းတတတ္ေတာ့ပါ။ အခ်ိန္ကာလ၊ ေနရာေဒသကို လိုက္၍ ေကာင္းကင္၏ အရိပ္ေတြ ပံုသ႑န္အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ အေရာင္အေသြး အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာင္းလဲတတ္ေၾကာင္း ယခုေတာ့ ကၽြန္မ နားလည္ခဲ့ပါျပီ။

သူ႕ဘ၀ႏွင့္သူ ေပ်ာ္ရႊင္ေနခဲ့ျပီျဖစ္ေသာ အစ္ကို၏ သြင္ျပင္သည္လည္းေကာင္း၊ ကၽြန္မအေပၚ ယံုၾကည္အားကိုးကာ ခ်စ္ခင္နားလည္ေပးခဲ့ၾကေသာ ကၽြန္မ မိဘမ်ား၏ သြင္ျပင္သည္လည္းေကာင္း တလွည့္စီ ျမင္ေယာင္မိပါသည္။ မိန္းမငယ္တစ္ေယာက္အဖို႔ မိသားစုဟူေသာ အရိပ္အာ၀ါသရွိလွ်င္ လံုျခံဳမႈအတြက္ လံုေလာက္ျပီျဖစ္သည္။ ေလာကဓံ၏လိႈင္းတံပိုးမ်ားကို ၾကံ့ၾကံ့ခံရင္ဆိုင္ႏိုင္ရန္ဆိုသည္မွာ မိမိကိုယ္တိုင္၏အားအင္ပင္ျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မသိရွိသေဘာေပါက္ခဲ့ပါျပီ။ မိသားစု ျပည့္စံုျခင္း၊ မျပည့္စံုျခင္း ဆိုသည္မွာ အေျခအေန၊ အခ်ိန္အခါတို႔ေပၚတြင္လည္း မွီတည္ေနၾကပါသည္။ ကၽြန္မလိုအင္ေသာ ေႏြးေထြးမႈ၊ ၾကင္နာမႈ၊ လံုျခံဳမႈတို႔ရရွိဖို႔ရာ ၾကိဳးစားရမည္မွာ ကၽြန္မသာလွ်င္....။

ယခုေတာ့ ဟိုးးေ၀းးးး ေ၀းးး က မိုးျမင့္ထက္ဖ်ားဆီ ကၽြန္မ ေစာင့္   ေမွ်ာ္   ေငး   ေမာ   မ  ေန   ေတာ့ ပါ   .        .               .။                           ။

ေရႊအိမ္စည္

ဒီဇုိင္းသရုပ္ေဖာ္ပုံ  Sasori jp

0 comments: